TR Tweak OnlineNotify

DeliTurK

Living is to resist
Admin
Elit Üye
Destek Ekibi
Kurumsal Üye
Site Kurucu
Repo Ekibi
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
3,945
Tepkime puanı
3,593
Puanları
113
Arkadaşlarınızın WhatsApp'ta çevrimiçi olmasını beklemekten bıktınız mı?
Seçtiğiniz WhatsApp arkadaşlarınızı izlemek için bir çimdik var; çevrimiçi / çevrimdışı durumu hakkında WhatsApp'ın dışından ve içinden bildirimde bulunmanızı sağlar. Kişilerinizden herhangi biri sohbetinize yazmaya başladığında da size bildirecektir.

Özellikler
• Seçilen kişiler çevrimiçi / çevrimdışı olduğunda WhatsApp içinde ve dışında bildirim alın. (Yalnızca OnlineNotify kayıtlı kullanıcılar tablosunda seçtiğiniz kişiler için çalışır)
• Kişilerinizden herhangi biri bir mesaj yazmaya başladığında bildirim alın. ('Seçilenler için yazmayı' seçeneği etkinleştirmediyseniz tüm kişileriniz üzerinde çalışır)
• Bir kişinin gönderdiği iletileri okuduğunda bildirim alın.
• Sık Kullanılanlar Listesi ve Grup Bilgileri Sayfası: Kişilerin durumlarını son kişileri ile değiştirin ve çevrimiçi kişilerin yanında bir çevrimiçi gösterge ekleyin.
• Sohbet listesindeki çevrimiçi kullanıcıların yanında bir çevrimiçi gösterge ekleyin.
• Dışarıda Bildirimlerin çalışabilmesi için WhatsApp'ın internete bağlı olması ve arka planda çalışması gerekir; diğer bir deyişle, bildirim dışı bildirimleri etkinleştirirseniz, uygulama arka planda olsa bile WhatsApp'da 'Çevrimiçi' olarak gösterilir.
• Zaten bildiğiniz gibi, iPhone kilitlendiğinde wifi kapanır ve WhatsApp bağlantısını keser ve bildirimlerin dışında kalır. Bunu önlemek için, Dışarıda Bildirimler etkinleştirildiğinde, OnlineNotify kilitli olduğunda cihazınızın WiFi'yi kapatmasını önleyecektir.
• Dışarıdaki bildirimler pil tüketiminizi biraz arttırır.
• Son görüşünüzü Watusi veya herhangi bir değişiklikle saklıyorsanız, OnlineNotify işe yaramaz.

Talimatlar
• OnlineNotify ayarları WhatsApp ayarlar sayfası içindedir
• OnlineNotify sekonundaki cihazlarınızın Ayarlar Uygulamasına giderek, diğer WhatsApp sürümlerinde OnlineNotify'ı çalıştırabilirsiniz.

Not: OnlineNotify belirli saatlerde uyku moduna geçiyor, bu sorunun çözümü daha gelmedi. Bigboss üzerinden satın alım yapılmadığından aşağıdaki repodan ekleyebilirsiniz.

Repo
Sürüm: 3.3.13k
Çeviri : @onderazazi
Düzenleme: @DeliTurK
Uyumluluk: iOS 9 - 14.8.1

1E238F4D-5AC3-4084-8074-187433BFC5C9.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

N.o.r.t.h.w.i.n.D

Moderator
Acemi Üye
Destek Ekibi
SMS Onaylı
Apple Expert
Katılım
28 Ağu 2019
Mesajlar
97
Tepkime puanı
49
Puanları
18
Arkadaşlar 12.4 de bi ara çalıştırabildim sonra silmiştim şuan kuruyorum bir kaç repodan ama çalıştıramıyoeum nasıl çözeriz bu durumu bizim slieo repodanda indirdim ama whatsapp a ayarları gelmiyor
 

DeliTurK

Living is to resist
Admin
Elit Üye
Destek Ekibi
Kurumsal Üye
Site Kurucu
Repo Ekibi
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
3,945
Tepkime puanı
3,593
Puanları
113
Arkadaşlar 12.4 de bi ara çalıştırabildim sonra silmiştim şuan kuruyorum bir kaç repodan ama çalıştıramıyoeum nasıl çözeriz bu durumu bizim slieo repodanda indirdim ama whatsapp a ayarları gelmiyor

2.ci repomuzdan indiriniz...
 

DeliTurK

Living is to resist
Admin
Elit Üye
Destek Ekibi
Kurumsal Üye
Site Kurucu
Repo Ekibi
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
3,945
Tepkime puanı
3,593
Puanları
113

Memoo1905

TRapple sever
Deneyimli Üye
Katılım
20 Ağu 2019
Mesajlar
149
Tepkime puanı
23
Puanları
18
Çalışmıyor arkadaşlar bende
 

erturrk

TRapple sever
Yeni Üye
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
16
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Konum
Ankara
stalky'nin diğer iki tweakten farkı ne tam olarak acaba?
 

N.o.r.t.h.w.i.n.D

Moderator
Acemi Üye
Destek Ekibi
SMS Onaylı
Apple Expert
Katılım
28 Ağu 2019
Mesajlar
97
Tepkime puanı
49
Puanları
18

AmiraL

Co Admin
Elit Üye
Destek Ekibi
SMS Onaylı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
3,006
Tepkime puanı
2,884
Puanları
113
o bende yok hocam

anlıyamadım hocam ne demek istediniz ama şöyle online tweakini kurunca zaten eklentiside indiyor

üyelik bilmiyorum yani ayarlarda tweak aktif gözükiyoru whatsappa giriyorum tweakin ayarları yok


Ayarlara gelerek orda üyelik giriş i yapmanız yada üyelik Alman gerek

0305D560-80B7-4B28-9EF2-6A0F37723502.png82A3EBFD-F4B3-4020-A255-39DBAB10DD2B.png
 

cherkez

TRapple sever
Acemi Üye
Katılım
25 Haz 2019
Mesajlar
84
Tepkime puanı
14
Puanları
8
o bende yok hocam

anlıyamadım hocam ne demek istediniz ama şöyle online tweakini kurunca zaten eklentiside indiyor

üyelik bilmiyorum yani ayarlarda tweak aktif gözükiyoru whatsappa giriyorum tweakin ayarları yok
Komple kaldırın hepsini reposundan tekrar yükleyip deneyin
 
Üst