DLEasy

DeliTurK

Administrator
Admin
Katılım
9 Haz 2018
Konular
1,220
Mesajlar
4,724
Daha fazla  
Adım
Devrim
Meslek
Güvenlik
Cinsiyet
Erkek
Cihaz
iPhone 13 Pro Max
  • Tweak: DLEasy
    Repo:

    Sürüm:
    2.8.6
    Uyumluluk: iOS 11.4.1- 13.3 daha fazla uygulama
    Fiyat: Ücretsiz
Düzenleme: @DeliTurK

Açıklama: Sosyal medya uygulamalarından kolayca video ve resim indirin. Kayıt etmek için video veya resimin üzerine uzun süre basılı tutun. Geliştirici, uygulamaların son versiyonlarının kullanılmasın diye belirtmiş.

Telimden görüntü

FACEBOOK TWİTTER DENENMİŞTİR




 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şuanki güncel facebookta çalıştırabilen var mı şahsen bende twitter ve youtubeda çalışıyor facebookta çalışmıyor
 
Şuanki güncel facebookta çalıştırabilen var mı şahsen bende twitter ve youtubeda çalışıyor facebookta çalışmıyor

Facebook sürüm düşür çalışıyor ben şuan kullanıyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
2.0.1 sürümüne güncellenmiştir..
 


YouTube YÖK koyduğun resimler de var fakat ben de gelmedi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
YouTube yok HocaM kaldırıldı eski versiyonda olmalı yeni versiyonda yok
 
Yeni versiyon atın arkadaşlar çünkü başka repolarda ne içerik yazılım var korkar olduk en azından desteğimiz sizsiniz ??
 
Ustalar ben bu tweaki bigboss repodan ücretsiz kurdum. Ama şimdi cydiada dikkatimi çekti başka bir repoda birde ücretli olmuş.


Güneş’in doğuşunu seyretmek için, karanlığın içinden geçmen gerek.
 
Evet 2.6.2 2.1.1 sürümleri arasında bir fark yok fakat ücretli olmuş. Gerek yok bence ücretsiz varken vermeye
 
Evet 2.6.2 2.1.1 sürümleri arasında bir fark yok fakat ücretli olmuş. Gerek yok bence ücretsiz varken vermeye

Cevap için teşekkürler. Şuanda 2.0.1 sürüm kullanıyorum. Şimdilik ugulamalarda iyi çalışıyor. Çok ilginç ki ben crackli hiç bir uygulamayı kuramıyorum cihaz kitleniyor. Mecburen zamanı gelince satın alacaz.


Güneş’in doğuşunu seyretmek için, karanlığın içinden geçmen gerek.
 
Satın aldığım bir tweak crackli kullanmıyorum. Son sürüm olan 2.7.0 bende çalışmadı. Sizde’de aynımı?


Güneş’in doğuşunu seyretmek için, karanlığın içinden geçmen gerek.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…