Loop Hero Oyun İncelemesi

1638875622428.png

İlk başta, Loop Hero, Steam'in ön sayfasında gözlerini açtığında bir araya gelen bir düzine terimle serpilmiş başka bir güverte oluşturma oyununa benzeyebilir:" indie"," piksel"," rogue-like", " RPG."Ancak, oyunun popülaritesi iyi kazanıldı ve indie oyunlarının neden bu kadar önemli olduğunun mükemmel bir örneği bazen en temel bileşenleri bile kullanarak gerçekten benzersiz ve özel bir şey yenilemeyi başarıyorlar. Loop Hero, tanıdık mekaniği ve tropikleri tamamen ferahlatıcı hissettiren bir şeye karıştırır ve biraz zaman geçirmeye değer.

Loop Hero'da, oyuncular Ttrpg'deki Dungeon Master'a benzer bir rol oynarlar. Oyunun adına göre, küçük bir kahraman, oyuncunun canavarları yaratan, ikramiye veren veya daha karmaşık etkilere sahip olan fayanslarla doldurduğu bir döngü etrafında yürür. Her düşman için kahraman yener, kahramanın envanterine ve oyuncunun kiremit kartlarına dökülmesini sağlamak için öğeler ve yeni fayanslar şeklinde yağmalayın. Oyun döngüsü basittir: kahramanın donanımlı eşyalarını hayatta tutmak için yönetin, meydan okumayı artırmak için tutulan kartları kullanın, zorlu düşmanları yenmenin ödüllerini toplayın ve kahramanı dairesel yolun başlangıcına güvenli bir şekilde yönlendirin. Ardından, Kampa eve gidin ve yükseltmeleri satın alın ya da döngüyü tekrar dolaşma riskini alın.

Loop-Hero-Orb-of-Expansion.jpg



Kaygısız öğretici yaklaşık bir dakika içinde sona erecek, ancak oyun sadece oradan daha karmaşık hale geliyor. Loop Hero'nun oyuncunun elini tutmadığı şey, hepsi deneme yanılma yoluyla öğrenilen çeşitli fayansların, eşyaların ve düşmanların bileşik etkileridir. Daha da zor olan, iyi öğeler kazanmak ve Malzemeleri yükseltmek için yeterince sert bir döngü yapmanın mükemmel dengesine hakim olmakla birlikte, otomatik yürüyen kahramanın ölmeden son bir döngüden geçebilmesi için yeterince bağışlayıcı hale getirmektir.

Özünde, oyun iyi bir yapı oluşturmak için Öğe efektlerini akıllıca birleştirmenin sevincini ve zorluğunu yükseltir. Loop Hero, hem kahramanın bisiklet sürdüğü rotada hem de kahramanın kendi ekipmanında sayıların yükselmesini ve değiştiricilerin istiflenmesini izlemekle ilgilidir. Genellikle bir RPG'YE giren her şey hatta soyulur ve otomatikleştirilir. Kendine karşı satranç oynamaya benzer bir his var-zor bir meydan okuma kurmak ve daha sonra üstesinden gelmek ve ödülleri kazanmak için çok çalışmak. Oyun aynı zamanda sürekli olarak zorluğu zorlamıyorsa ve oyuncuları nereye yerleştirdikleri ve hangi öğeleri donatacakları konusunda sürekli ve dikkatli düşünmeye teşvik etmiyorsa, bu çok iyi çalışmaz.

Bu, bazıları için sıkıcı gelebilir, ancak öğeler ve yükseltmeler çok hızlı bir şekilde gelir ve envanter ve manzarayı yönetmenin, diğer benzer oyunlarda aktif mücadeleden daha fazla olmasa da, ilgi çekici olduğu pek çok farklı etkiye sahiptir. Her şeyin ne kadar basit olduğu konusunda belirli bir saflık var, ancak oyun, envanter yönetimi ve otomatik kaydırmanın sadece temel mekaniği bile hızlı, zorlu ve ödüllendirici olacak şekilde tempolu. Çeşitli fayansları ve eşyaları birleştirmenin gizli etkilerini keşfetmek, maceraperestin kendisi giderek daha ölümcül bir daire içinde tekrar tekrar yürümesine rağmen, keşif ve problem çözme duygusuna da katkıda bulunur.

loop-hero-launch-trailer.jpg



"Expedition" modundaki ana oyun, npc'lerle yapılan ara sıra konuşmalar veya yükseltmeleri satın almak ve ana hikayeye devam etmek için Kampa yapılan geziler tarafından parçalanır. Konuşmalar kaygısız ve eğlencelidir, hikayenin kendisi gizemli ve gerçekten ilgi çekicidir, hafızaya, unutulmaya ve hayali bir dünyayı hiçlikten yeniden inşa eden karanlık tonlarla. Hiçbiri zorba değildir ve kahramanın tüm ganimetleriyle geri dönüp dönmeyeceği konusunda yoğun bir tırnak ısırmasından sonra genellikle hoş bir mola verir.

Her biri farklı bir planlama türü gerektiren, savaşçı, haydut ve Necromancer arasından seçim yapabileceğiniz üç kahraman sınıfı vardır. Kilidini açmak için sayısız fayans türü ve saygın bir şekilde uzun (küçük bir haydut gibi) kampanyaya dört bölüm var. Müzik tatmin edici bir şekilde retro-korkak ve piksel sanatı, renk ve hoş nostaljik tasarımların dikkatli bir şekilde kullanılmasıyla doğru yapılır. Her şeyden önce, bir cila tabakası, yaşam kalitesine dikkat ve sezgisel tasarım var. Oyuncu bir düşmanın istatistiklerini okumak veya anında bir silahı değiştirmek istediğinde, bir düşman veya envanter öğesinin üzerine geldiğinde savaş ekranının duraklaması gibi küçük detaylar uzun bir yol kat eder.

Downsides, randomize yağma hayal kırıklıklarını, bir sonraki kamp yükseltmesi için yeterli malzeme elde etmek için ara sıra bir öğütmeyi ve dördüncü ve son bölümün etrafında döndüğü zaman keşfedilecek birkaç sır ve tarak olduğu gerçeğini içerir.
 
Geri
Üst