Saat sabahın 3'ü. Mütevazı bir sloop olan iki kişilik geminiz, siz beş saatlik bir yolculuktan elde ettiğiniz ganimeti satarken Altın Kumlar Karakolu'nda demirli. Altın İstifçileri'nin bir elçisi olarak yelken açtınız ve geminiz batmadan uzun bir süre boyunca görev yaparak 5. sırayı almayı başardınız. Şimdi, sattığınız her sandık, biblo ve mücevher iki ve bir değerinde. normal değerinin yarısı kadardır, ancak bir püf noktası var: Bir elçi bayrağıyla, özellikle de yüksek seviyeli bir bayrakla yelken açmak, sırtınıza dev bir kırmızı "X" çizer. Geminizi batıran ve elçi bayrağınızı çalan herhangi bir oyuncu kendi büyük maaş günlerini alacak ve yeni Reaper's Bones grubuna yeminli korsanlar, kendi elçilik bayrağını yeterince yükseğe çıkarırlarsa sizi gemilerinin navigasyon haritasında bile görebilirler.
Bir anda, muzaffer ganimet tesliminiz bir felakete dönüşür. Başka bir ikilinin eğimi, teknenizin arkasındaki köşeyi dönerek toplarını tüm sıkı çalışmanızı boşa çıkarmak için konumlandırıyor. Adrenalin buzlu bir gelgit dalgası gibi vücudunuzu yıkıyor, ancak çok geç geldiklerini gördünüz: Bir düşman oyuncu, kendinizi güverteden fırlatırken patlayan tehlikeli derecede patlayıcı bir kale fıçısıyla geminize bindi. Bu saldırıdan kurtulmanın neredeyse hiçbir yolu yok; tüm tekneniz yanıyor, gövde endişe verici bir hızla su fışkırtan deliklerle delinmiş, direğiniz gereksiz yere bir tarafa yaslanmış, direksiyon simidinizin birkaç mandalı eksik, ırgat (demirinizi yükselten) yarı yarıya. kırılıyor ve gelen gülleler sizi kendi teknenizin içinde savuruyor.
Sizi teknenize döndüren parıldayan bir deniz kızını selamlıyorsunuz ve yoğun bir sise girdiğinizi fark ediyorsunuz. Gemilerini batırıp kurtarmayı başardıklarını asla bilemezsiniz, ancak kesin olan bir şey var: Onları kaybettiniz. Ganimet sizindir ve adrenalin sisteminizden bir kez dağıldığında, planladığınızdan saatler sonra ve rengarenk bir denizde yanan gemilerin canlı rüyalarıyla, ama yine de sağlıklı bir şekilde uyuyacaksınız.
Ama Sea of Thieves'i gerçekten yeni sulara iten elçi bayrakları. Ships of Fortune'da tanıtılan elçi sistemi, oyuncuları çeşitli incelikli yollarla teşvik ederek, bu oyunun yıllardır başına bela olan birçok sorunu çözdü. Risk/ödül denklemi basittir: Bir elçi olarak ne kadar uzun süre yelken açarsanız, sonunda ödüllerinizi sattığınızda çarpanınız o kadar yüksek olur - ancak, görevi kendileri yapmadan ödemeyi güvence altına almak isteyen diğer oyuncular için bir hedef olarak o kadar çekici olursunuz. . Bu sistem harika: Para kazanmayı ve fraksiyonları sıralamayı kolaylaştırarak, imrenilen Korsan Efsanesi statüsüne tırmanmayı hızlandırarak oyunun zorlu zorluklarını hafifletiyor. Oyuncuları gece gerçek gemiler gibi yelken açmak yerine birbirlerini aramaya teşvik eder; Bir Reaper elçisi olarak yelken açmasanız bile, diğer elçileri haritada görünür hale getirebilen, uzun, sancak benzeri bayraklar oldukça görünür ve uzaktan casusluk yapılan 5. seviye bir elçi, birçok oyuncunun peşinden koşmaya meyilli hissedeceği cazip bir lokmadır. Öte yandan, her yolculuğun başlangıcında bir fraksiyona söz vermek tamamen isteğe bağlıdır ve yukarıda belirtilen bayrak, sonunda daha düşük ödemeleri kabul etmek anlamına gelse de, diğer oyuncular bayraksız geminizi gördüğünde potansiyel olarak radarın altında uçmak anlamına gelir ve Muhtemelen zahmete değmeyeceğinize karar verin.
Ships of Fortune'un lansmanından kısa bir süre sonra rakamlara yapılan bazı ayarlamalarla, elçi sistemi oyuncuları daha büyük riskler almaya teşvik ederek, her yolculuğu daha ödüllendirici ve tehlikeli hale getirirken, aynı zamanda yumuşak başlı ve pasifistlerin kendileriyle çatışmalardan daha sık kaçınmalarını sağladı. diğer oyuncular. Çok parlak.
Sea of Thieves her zaman harika bir şeyin temeli olmuştur; Barebone kalkışından bile, arkadaşlarla yelken açmak ve üçlü yelkenlerle ve devasa bir kalyonun hantal yol tutuşuyla güreşmek ya da çevik sloop'a binmek ve dalgaların etrafında dolaşmak bir patlamaydı. Başlangıçta oyunda yapılacak çok az şey vardı, ancak Rare, Tall Tales adlı bir dizi dinamik, çözmesi eğlenceli anlatı mücadelesinden Arena moduna kadar her şeyi ekleyen tutarlı içerik düşüşleriyle bu acıyı yavaş yavaş hafifletti. küçük ya da büyük takımları bir lokmalık, telaşlı rekabet maçlarında karşı karşıya getirir. Önemli bir süre boyunca kara kilitli kaldıysanız, Sea of Thieves'e dönüşünüz, haritanın Devil's Roar adlı hain yeni bir alanı da dahil olmak üzere bitmeyen keşiflerle işaretlenecektir.
Oyunun kapsamı sürekli olarak arttığından, Rare, uzun süredir mevcut olan denge sorunlarına ve hatalara ayak uydurmayı açıkça zor buldu. Başta anlatılan bu yolculuk beş yorucu saate kadar uzadı çünkü korkunç bir sunucu birleşiminden kaynaklanan (bir şeyleri bozmaya meyilli olan) bir hata gemimizi yönlendirmemizi engelledi ve bizi bir adada karaya çıkardı. Gemiyi serbest bırakmak için barut fıçıları kullanmaya çalıştığımızda, gökyüzünden etrafımızdaki saatlerce yağan yağmalarla birlikte ortadan kayboldu. Hazinemiz umutsuzluğa düşmeden önce başka bir yerde yeniden doğmak ve hazinemizi geri almak için geri dönmek zorundaydık, sonra yeni bir elçi bayrağı yükselterek maksimum ödemeyi almak için 5. sıraya tırmanmayı yeniden başlattık. Bu, gecenin sonunda saldırıya uğramamızı daha da çıldırtıcı hale getirdi.
Mayıs ayının sonuna doğru gelen en son güncelleme, birçok yaşam kalitesi iyileştirmesi içeriyordu, ancak aynı zamanda yepyeni hataları da beraberinde getirdi; Oyuncuların müzik aletleri gizemli bir şekilde sessizleşiyor, tekneler denizin ortasındayken bile kara tahtaya çivi çakma sesi çıkarıyor ve gemi dokuları o kadar şiddetli bir şekilde girip çıkıyor ki, demirlediğinde kişinin kendi teknesini tanıması zor olabilir bir adada. Bu arada denge sorunları devam ediyor. Blunderbuss silahı, rakipleri tek seferde vurabilir, ancak tutarsız bir şekilde, hedefinizden çok ağınızın ping'iyle ilgisi varmış gibi hissettirir. Arena'da oyuncular, hazine sandıklarını güvence altına alma hedefini gerçekten tamamlamaktan ziyade, tek bir düşman gemisini sürekli olarak top ateşiyle yağdırarak daha fazla puan toplayabilirler. Ve hiçbir şey saatlerce kaybetmekten daha sinir bozucu olamaz'
Sea of Thieves'e ne kadar çok zaman harcarsanız, bu örnekler o kadar fazla yığılır ve zihninizde Rare'in ele almayı veya iyileştirmeyi başaramadığı her şey için bir çamaşır listesi oluşturur. Ve bu oyunun çoğu sizi oynamaya devam etmek için tasarlandı; Sea of Thieves, kilidini açmak için kutsal olmayan sayıda öldürme, yolculuk tamamlama veya diğer kilometre taşları gerektiren övgüler, terfiler ve açılabilir öğelerle doludur. Bu hain bir yatırım girdabıdır - Korsan Efsanesi seviyesine ulaşmak düzinelerce saat alır, ancak bu son değil, karakollarda takılmanız için yeni bir alana ek olarak, yeni bir alan da ekler. Seviyeye kadar hizip, kesinlikle öğütmek isteyeceğiniz harika kozmetikler ve kilidini açmanız için sayfalarca övgü. Şimdiye kadar yolculuğunuzda kaç tane iskelet gemiyle çarpıştınız ve batırdınız? önemli değil
Ne kadar çok oynarsanız, o kadar çok oynamaya devam etmek zorunda kalırsınız diye birbirinin içine giren bu eşmerkezli yatırım çemberleri, zaman zaman sömürücü hissedebilir. Gittikçe daha yüksek ödemeler arayan oyuncular, kısa seansları giderek daha fazla ödüllendirici bularak, köpek gezdirirken başka bir gemi tarafından şaşırmamak veya oyunun agresif AFK cezaları ile bağlantınızı kaybetmemek için, ara vermeden uzun süreler boyunca oynama ihtiyacı yaratacak. Bunu birleştirmek için, oyun bakım ve yama sürümleri için düzenli olarak çevrimdışı oluyor, ancak bununla ilgili tek oyun içi bildirim, sunucular kapanmadan sadece 15 dakika önce görünüyor, bu da en yakın karakola gidip teslim olmak için ancak yeterince uzun bir süre. Bununla ilgili resmi Tweeti veya Reddit gönderisini kaçırdınız, şansınız kalmadı,
Öte yandan, ne kadar yükseğe tırmanırsanız tırmanın, en yeşil denizcilerin ilk yolculuklarında sahip olduklarından teknik olarak daha iyi olan hiçbir şeyin kilidini asla açamazsınız; Oyunda açılabilen her biri tamamen kozmetik olarak kalır. Kendini en çok adamış korsanlar için bazı gerçek esneme hedeflerinin zararı nedir? Pek çok oyuncu asla bu yüksekliklere (veya bakış açınıza bağlı olarak düşüklere) ulaşamayacak, ancak Sea of Thieves'in piyasaya sürülmesinden farklı olarak, bu noktada yapılacak başka şeyler sıkıntısı yok. Özellikle "Tall Tale" hikaye görevleri, yeni oyuncuların ipleri öğrenmesi için iyi bir başlangıç noktası sağlarken, aynı zamanda belirli kozmetikleri kazanmak için onları tekrar tekrar tekrarlamak isteyen özel oyuncular için bir öğütme sunar.
Sea of Thieves, artık diğer tüm noktalardan daha fazla, sadece arkadaşlarıyla dalga geçmek isteyen sıradan denizcilerden, başarıları avlamak ve teknelerini mevcut en nadir görünümlerde katletmek için yaşayan kararlı Korsan Efsanelerine kadar her tür oyuncuya hitap ediyor. . Bir zamanlar özel olan öğelerin geliştiricilerin zamanla elde etmeyi kolaylaştırdığı için statülerini kademeli olarak kaybettiği birçok benzer oyunun aksine, Sea of Thieves hala diğer oyuncular üzerinde etki bırakabilecek donanıma sahiptir, örneğin yelkenler gibi "karıştırmayın" bu gemiyle" potansiyel saldırganlar onları ufukta gördüğünde. Kaybedilen ganimetlerin ve kazanılmayan rütbelerin hikayeleri veya diğer yandan, dar kaçışlar ve bıçak sırtında zaferler, sadece ağırlığı vardır çünkü oyuncular için önemli olan elde edilmesi zor ödüller vardır ve her ganimet önemlidir.
Elbette, bazı oyuncular, Sea of Thieves'in başlangıcından bu yana, Nadir'e "yalnızca PVE modu" - diğer oyuncular tarafından saldırıya uğramayacağınız sunucular - için yalvardı. Ancak başka bir ekip tarafından terk edilme tehlikesi, bu oyunun atan kalbidir. Ne kadar iyi olduğunuzu düşünürseniz düşünün, kaç saat yatırım yapmış olursanız olun ve geminizdeki yükü kaybetmeyi ne kadar çok istemezseniz düşünün, ezici yenilgi tek bir dikkatsizlik anı veya ölümcül bir sızıcıyı elinde tutan yalnız bir casustur. barut fıçısı uzaklara.
Oyunun iki yıldan uzun bir süre önce piyasaya sürülmesinden bu yana, Rare, Sea of Thieves'in güçlü çerçevesini geliştirmek için sürekli çalıştı ve ekledikleri sayısız özellik ve sistem, bu temel, inkar edilemez gerçeği geliştirdi. Hala yapacak işleri var ve bazı oyuncular için bu asla yeterli olmayacak. Ama ileride açık denizler ve berrak gökyüzü var. Mevcut ve gelecekteki Korsan Efsaneleri için - ve hatta bu seviyeye asla ulaşamayacak, ancak sadece kendi uzun masallarından bazılarını acımasız dalgalarda anlatmak isteyen oyuncular için - Sea of Thieves nihayet başlamaya değer bir yolculuktur. üzerinde.
Bir anda, muzaffer ganimet tesliminiz bir felakete dönüşür. Başka bir ikilinin eğimi, teknenizin arkasındaki köşeyi dönerek toplarını tüm sıkı çalışmanızı boşa çıkarmak için konumlandırıyor. Adrenalin buzlu bir gelgit dalgası gibi vücudunuzu yıkıyor, ancak çok geç geldiklerini gördünüz: Bir düşman oyuncu, kendinizi güverteden fırlatırken patlayan tehlikeli derecede patlayıcı bir kale fıçısıyla geminize bindi. Bu saldırıdan kurtulmanın neredeyse hiçbir yolu yok; tüm tekneniz yanıyor, gövde endişe verici bir hızla su fışkırtan deliklerle delinmiş, direğiniz gereksiz yere bir tarafa yaslanmış, direksiyon simidinizin birkaç mandalı eksik, ırgat (demirinizi yükselten) yarı yarıya. kırılıyor ve gelen gülleler sizi kendi teknenizin içinde savuruyor.
Sizi teknenize döndüren parıldayan bir deniz kızını selamlıyorsunuz ve yoğun bir sise girdiğinizi fark ediyorsunuz. Gemilerini batırıp kurtarmayı başardıklarını asla bilemezsiniz, ancak kesin olan bir şey var: Onları kaybettiniz. Ganimet sizindir ve adrenalin sisteminizden bir kez dağıldığında, planladığınızdan saatler sonra ve rengarenk bir denizde yanan gemilerin canlı rüyalarıyla, ama yine de sağlıklı bir şekilde uyuyacaksınız.
Ama Sea of Thieves'i gerçekten yeni sulara iten elçi bayrakları. Ships of Fortune'da tanıtılan elçi sistemi, oyuncuları çeşitli incelikli yollarla teşvik ederek, bu oyunun yıllardır başına bela olan birçok sorunu çözdü. Risk/ödül denklemi basittir: Bir elçi olarak ne kadar uzun süre yelken açarsanız, sonunda ödüllerinizi sattığınızda çarpanınız o kadar yüksek olur - ancak, görevi kendileri yapmadan ödemeyi güvence altına almak isteyen diğer oyuncular için bir hedef olarak o kadar çekici olursunuz. . Bu sistem harika: Para kazanmayı ve fraksiyonları sıralamayı kolaylaştırarak, imrenilen Korsan Efsanesi statüsüne tırmanmayı hızlandırarak oyunun zorlu zorluklarını hafifletiyor. Oyuncuları gece gerçek gemiler gibi yelken açmak yerine birbirlerini aramaya teşvik eder; Bir Reaper elçisi olarak yelken açmasanız bile, diğer elçileri haritada görünür hale getirebilen, uzun, sancak benzeri bayraklar oldukça görünür ve uzaktan casusluk yapılan 5. seviye bir elçi, birçok oyuncunun peşinden koşmaya meyilli hissedeceği cazip bir lokmadır. Öte yandan, her yolculuğun başlangıcında bir fraksiyona söz vermek tamamen isteğe bağlıdır ve yukarıda belirtilen bayrak, sonunda daha düşük ödemeleri kabul etmek anlamına gelse de, diğer oyuncular bayraksız geminizi gördüğünde potansiyel olarak radarın altında uçmak anlamına gelir ve Muhtemelen zahmete değmeyeceğinize karar verin.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ships of Fortune'un lansmanından kısa bir süre sonra rakamlara yapılan bazı ayarlamalarla, elçi sistemi oyuncuları daha büyük riskler almaya teşvik ederek, her yolculuğu daha ödüllendirici ve tehlikeli hale getirirken, aynı zamanda yumuşak başlı ve pasifistlerin kendileriyle çatışmalardan daha sık kaçınmalarını sağladı. diğer oyuncular. Çok parlak.
Sea of Thieves her zaman harika bir şeyin temeli olmuştur; Barebone kalkışından bile, arkadaşlarla yelken açmak ve üçlü yelkenlerle ve devasa bir kalyonun hantal yol tutuşuyla güreşmek ya da çevik sloop'a binmek ve dalgaların etrafında dolaşmak bir patlamaydı. Başlangıçta oyunda yapılacak çok az şey vardı, ancak Rare, Tall Tales adlı bir dizi dinamik, çözmesi eğlenceli anlatı mücadelesinden Arena moduna kadar her şeyi ekleyen tutarlı içerik düşüşleriyle bu acıyı yavaş yavaş hafifletti. küçük ya da büyük takımları bir lokmalık, telaşlı rekabet maçlarında karşı karşıya getirir. Önemli bir süre boyunca kara kilitli kaldıysanız, Sea of Thieves'e dönüşünüz, haritanın Devil's Roar adlı hain yeni bir alanı da dahil olmak üzere bitmeyen keşiflerle işaretlenecektir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Oyunun kapsamı sürekli olarak arttığından, Rare, uzun süredir mevcut olan denge sorunlarına ve hatalara ayak uydurmayı açıkça zor buldu. Başta anlatılan bu yolculuk beş yorucu saate kadar uzadı çünkü korkunç bir sunucu birleşiminden kaynaklanan (bir şeyleri bozmaya meyilli olan) bir hata gemimizi yönlendirmemizi engelledi ve bizi bir adada karaya çıkardı. Gemiyi serbest bırakmak için barut fıçıları kullanmaya çalıştığımızda, gökyüzünden etrafımızdaki saatlerce yağan yağmalarla birlikte ortadan kayboldu. Hazinemiz umutsuzluğa düşmeden önce başka bir yerde yeniden doğmak ve hazinemizi geri almak için geri dönmek zorundaydık, sonra yeni bir elçi bayrağı yükselterek maksimum ödemeyi almak için 5. sıraya tırmanmayı yeniden başlattık. Bu, gecenin sonunda saldırıya uğramamızı daha da çıldırtıcı hale getirdi.
Mayıs ayının sonuna doğru gelen en son güncelleme, birçok yaşam kalitesi iyileştirmesi içeriyordu, ancak aynı zamanda yepyeni hataları da beraberinde getirdi; Oyuncuların müzik aletleri gizemli bir şekilde sessizleşiyor, tekneler denizin ortasındayken bile kara tahtaya çivi çakma sesi çıkarıyor ve gemi dokuları o kadar şiddetli bir şekilde girip çıkıyor ki, demirlediğinde kişinin kendi teknesini tanıması zor olabilir bir adada. Bu arada denge sorunları devam ediyor. Blunderbuss silahı, rakipleri tek seferde vurabilir, ancak tutarsız bir şekilde, hedefinizden çok ağınızın ping'iyle ilgisi varmış gibi hissettirir. Arena'da oyuncular, hazine sandıklarını güvence altına alma hedefini gerçekten tamamlamaktan ziyade, tek bir düşman gemisini sürekli olarak top ateşiyle yağdırarak daha fazla puan toplayabilirler. Ve hiçbir şey saatlerce kaybetmekten daha sinir bozucu olamaz'
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Sea of Thieves'e ne kadar çok zaman harcarsanız, bu örnekler o kadar fazla yığılır ve zihninizde Rare'in ele almayı veya iyileştirmeyi başaramadığı her şey için bir çamaşır listesi oluşturur. Ve bu oyunun çoğu sizi oynamaya devam etmek için tasarlandı; Sea of Thieves, kilidini açmak için kutsal olmayan sayıda öldürme, yolculuk tamamlama veya diğer kilometre taşları gerektiren övgüler, terfiler ve açılabilir öğelerle doludur. Bu hain bir yatırım girdabıdır - Korsan Efsanesi seviyesine ulaşmak düzinelerce saat alır, ancak bu son değil, karakollarda takılmanız için yeni bir alana ek olarak, yeni bir alan da ekler. Seviyeye kadar hizip, kesinlikle öğütmek isteyeceğiniz harika kozmetikler ve kilidini açmanız için sayfalarca övgü. Şimdiye kadar yolculuğunuzda kaç tane iskelet gemiyle çarpıştınız ve batırdınız? önemli değil
Ne kadar çok oynarsanız, o kadar çok oynamaya devam etmek zorunda kalırsınız diye birbirinin içine giren bu eşmerkezli yatırım çemberleri, zaman zaman sömürücü hissedebilir. Gittikçe daha yüksek ödemeler arayan oyuncular, kısa seansları giderek daha fazla ödüllendirici bularak, köpek gezdirirken başka bir gemi tarafından şaşırmamak veya oyunun agresif AFK cezaları ile bağlantınızı kaybetmemek için, ara vermeden uzun süreler boyunca oynama ihtiyacı yaratacak. Bunu birleştirmek için, oyun bakım ve yama sürümleri için düzenli olarak çevrimdışı oluyor, ancak bununla ilgili tek oyun içi bildirim, sunucular kapanmadan sadece 15 dakika önce görünüyor, bu da en yakın karakola gidip teslim olmak için ancak yeterince uzun bir süre. Bununla ilgili resmi Tweeti veya Reddit gönderisini kaçırdınız, şansınız kalmadı,
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Öte yandan, ne kadar yükseğe tırmanırsanız tırmanın, en yeşil denizcilerin ilk yolculuklarında sahip olduklarından teknik olarak daha iyi olan hiçbir şeyin kilidini asla açamazsınız; Oyunda açılabilen her biri tamamen kozmetik olarak kalır. Kendini en çok adamış korsanlar için bazı gerçek esneme hedeflerinin zararı nedir? Pek çok oyuncu asla bu yüksekliklere (veya bakış açınıza bağlı olarak düşüklere) ulaşamayacak, ancak Sea of Thieves'in piyasaya sürülmesinden farklı olarak, bu noktada yapılacak başka şeyler sıkıntısı yok. Özellikle "Tall Tale" hikaye görevleri, yeni oyuncuların ipleri öğrenmesi için iyi bir başlangıç noktası sağlarken, aynı zamanda belirli kozmetikleri kazanmak için onları tekrar tekrar tekrarlamak isteyen özel oyuncular için bir öğütme sunar.
Sea of Thieves, artık diğer tüm noktalardan daha fazla, sadece arkadaşlarıyla dalga geçmek isteyen sıradan denizcilerden, başarıları avlamak ve teknelerini mevcut en nadir görünümlerde katletmek için yaşayan kararlı Korsan Efsanelerine kadar her tür oyuncuya hitap ediyor. . Bir zamanlar özel olan öğelerin geliştiricilerin zamanla elde etmeyi kolaylaştırdığı için statülerini kademeli olarak kaybettiği birçok benzer oyunun aksine, Sea of Thieves hala diğer oyuncular üzerinde etki bırakabilecek donanıma sahiptir, örneğin yelkenler gibi "karıştırmayın" bu gemiyle" potansiyel saldırganlar onları ufukta gördüğünde. Kaybedilen ganimetlerin ve kazanılmayan rütbelerin hikayeleri veya diğer yandan, dar kaçışlar ve bıçak sırtında zaferler, sadece ağırlığı vardır çünkü oyuncular için önemli olan elde edilmesi zor ödüller vardır ve her ganimet önemlidir.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Elbette, bazı oyuncular, Sea of Thieves'in başlangıcından bu yana, Nadir'e "yalnızca PVE modu" - diğer oyuncular tarafından saldırıya uğramayacağınız sunucular - için yalvardı. Ancak başka bir ekip tarafından terk edilme tehlikesi, bu oyunun atan kalbidir. Ne kadar iyi olduğunuzu düşünürseniz düşünün, kaç saat yatırım yapmış olursanız olun ve geminizdeki yükü kaybetmeyi ne kadar çok istemezseniz düşünün, ezici yenilgi tek bir dikkatsizlik anı veya ölümcül bir sızıcıyı elinde tutan yalnız bir casustur. barut fıçısı uzaklara.
Oyunun iki yıldan uzun bir süre önce piyasaya sürülmesinden bu yana, Rare, Sea of Thieves'in güçlü çerçevesini geliştirmek için sürekli çalıştı ve ekledikleri sayısız özellik ve sistem, bu temel, inkar edilemez gerçeği geliştirdi. Hala yapacak işleri var ve bazı oyuncular için bu asla yeterli olmayacak. Ama ileride açık denizler ve berrak gökyüzü var. Mevcut ve gelecekteki Korsan Efsaneleri için - ve hatta bu seviyeye asla ulaşamayacak, ancak sadece kendi uzun masallarından bazılarını acımasız dalgalarda anlatmak isteyen oyuncular için - Sea of Thieves nihayet başlamaya değer bir yolculuktur. üzerinde.